Dijital Pazarlamacıların Öncelikleri Nerede?

Altimeter’in 2020 Dijital Pazarlama Durumu raporuna [indirme sayfası] göre, dijital pazarlamacılar öncelikleri konusunda net bir vizyona sahipler, ancak diğerlerinden daha az pazarlama kaynağıyla çalışıyor. Raporun dijital pazarlamacıların yıl için hedeflerine bulmacaları bir özetini burada bulabilirsiniz. önde.

Satın Alma ve Ek Satış Aynı Derecede Yüksek Önceliklerdir

450’den fazla dijital pazarlamacının araştırmasına dayanan rapor, COVID-19’un bir sonucu olarak pazarlamacıların sosyal medya ve e-ticaretin kişiselleştirilmesi gibi müşteri elde tutmaya öncelik verdiğini gösteren önceki araştırmalardan elde edilen bazı geliş işaret ediyor. Ankete katılanların yaklaşık% 40’ının (ilk 3) belirttiği gibi, yeni sayfalara kitap artık dijital pazarlamacılar için en önceliktir.Öyle olsa bile, dijital pazarlamacılar mevcut müşterileri üzerinde yoğunlaşıyorlar: neredeyse eşit bir oran (% 39), harcama payını ve kilit müşterilerden / hesaplardan elde edilen gelirleri artırmanın önümüzdeki yıl en önemli 3 önceliklerinden biri olduğunu söyledi.Diğer ilk 3 hedefler arasında yeni ürün veya hizmetleri devam etmek (% 34), marka itibarını geliştirmek / hedeflenen özellikleri yükseltmek (% 31) ve marka bilinirliği artırmak (% 31) bulunmaktadır.Bu hedeflere ulaşmak için, ankete katılan pazarlamacılar, çeşitli yetenek geliştirmelerini değerlendiriyor; çoğunluk (% 52), farklı müşteri segmentlerine, kişilere veya gerçek olarak içerik, mesajlaşma ve deneyimleri geliştireceklerini geliştiriyor. Her 10 kişiden 4’ünden fazlası (% 42), dijital mülklerinin / kanallarının (web, mobil, sosyal vb.) Performansını iyileştirmek istiyor ve% 37 olası müşteri hedefleme ve kural tabanlı tedavi için daha etkili segmentasyon geliştirmeye öncelik veriyor.

Başarıyı Ölçmek

Dijital pazarlama kampanyasını başarısını ölçmek için, yanıt verenlerin yaklaşık dörtte üçü (% 74) temel bir ölçüt olarak erişime (ör. Tıklamalar, paylaşımlar, yorumlar, kayıtlar) ek olarak temas noktası temasimini izliyor.Yaklaşık üçte ikisi (% 68), huni hareketini erişim ve katılımın dışında izliyor (ör. , ek erişim, katılım ve huni hareketi (% 66).

En Önemli Zorluklar

Bu ilerlemeye ve dijital pazarlama kampanyalarına yönelik farklı vizyona rağmen, kuruluşlar bu süreçte zorluklarla karşılaşmaktadır. Yanıt veren en büyük grup için (% 52), doğru pazarlama platformu satın almak veya entegre etmek bir engel teşkil ediyor ve yaklaşık aynı oranda (% 51) doğru pazarlama yatırım almak almak zor.Yarısına (% 49), iş yazma ve coğrafyalarda pazarlama en iyi uygulamalarını ölçeklendirmek zorlanırken, 10 kişiden 4’ünden fazlası (% 42) dijital pazarlama endüstrisi geliştikçe yenilik devam etmenin engel oluşturduğunu düşünüyor. Neyse ki, ölçeğin diğer ucunda, yalnızca% 8’i dijital mülkler (web sitesi, mobil site vb.) Üzerindeki kontrol / sahiplik eksikliğindeninden zorluk yaşıyor.

COVID’in Etkisi

COVID-19 salgınına rağmen dijital pazarlamacıların hedeflerinde net gösteriyor – ancak bu, kuruluşların kampanyalarının krizden etkilenmediğini söylemek gelmiyor. Konuşanların 2019’da dijital pazarlama harcamasının dağıtımını bu yılla nasıl tanımladıklarını karşılaştırdığımızda, etki açık.2019’da yanıt verenlerin en büyük kesimi, dijital pazarlamanın genel pazarlama kaynaklarının% 31-50’sini aldığını düşünürken, pandemi bu orta noktayı aşındırmış gibi görünüyor. 2020’de yanıt verenlerin en büyük payları, dijital pazarlamanın pazarlama kaynaklarının% 21-30’unu veya% 61-70’ini aldığını tahmin etti. Raporun vurguladığı gibi, kuruluşlar ya krizin finansal belirsizliklerine yanıt olarak karşılıyor ayak hareketlerine ayak uydurmak için teşvik ediyor.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın